تهاتر ملک

گاهی انسان با وجود همه‌ی دلایلی که برای انجام کاری دارد، به انتخابی دست می زند که تا مدت‌ها در گیر انتخاب اشتباهی است که انجام داده است. گاهی هم دلایل درست چندان محکمی ندارد، ولی سود سرشاری عاید او می‌کند؛ تهاتر ملک از جمله تصمیمات این چنینی است، البته اگر الزامات حقوقی رعایت شود و در انتخاب دقت بیشتری صورت گیرد، سود حاصله در درازمدت قابل توجه خواهد بود.

 تهاتر در گذر زمان، تهاتر ملک، ضرورت امروز

زمانی تهاتر آغاز شد که انسان ها متوجه شدند، هر یک تخصصی را دارند که دیگری از انجام آن عاجز است. و تهاتر ملک از زمانی شروع شد که ندگان ملک نتیجه گرفتند، اگر بخواهند منتظر یک مشتری دست به نقد بمانند، سال‌ها باید صبر کنند.

تهاتر ملک

تهاتر ملک

 

در تهاتر ملک  ، دست فرشنده‌ی ملک برای انتخاب یک ملک برای معاوضه باز است، در عین حال دست او برای دریافت پول نقد بسته می‌شود.

 تهاتر موجب به گردش افتادن سرمایه‌ها بدون جابجایی پول نقد است؛ بنابراین در رکود حاکم بر اقتصاد که موجب کمبود پول در میان اران ملک شده، تهاتر ملک راهگشای بسیاری از ارانی است که چیزی از قبیل خودرو، زمین، امتیازهای مانند سرقفلی، پروانه کسب و . برای دارند.

تهاتر ملک

تهاتر ملک با آهن آلات

 

از سویی مشکل‌گشای پیمانکاران ساخت و ساز و ملک‌دارانی است که قصد تغییر سرمایه‌ی خود را به هر نحو دارند.

تهاتر ملک و مصالح ساختمانی

نوعی از تهاتر ملک که امروزه رواج یافته است، تهاتر ملک با متریال و مصالح ساختمانی است، این شکل از تهاتر که بیشتر مناسب شرکت‌هایی است که در کار بساز وبی فعالیت دارند، کار چنین شرکت هایی را برای ساخت و ساز و تهیه مصالح راحت می‌کند.

در این گونه مواقع، بایستی ملک موردنظر توسط کارشناس، ارزیابی شود، کارشناس همچنین مصالح ساختمانی را ارزیابی قیمت می‌کند، سپس از یک سو سند ملک مورد نظر در دفتر ثبت اسناد به نام طرف مقابل می‌شود، از سویی مصالح و مواد اولیه‌ی ساختمانی مورد نظر تسلیم طرف نده ملک می‌گردد.

تهاتر ملک ، ملک با ملک

نکته‌ی حقوقی  مهمی که در تهاتر ملک لازم است به طور جدی مراعات گردد، این است که در تهاتر ملک بایستی از بنگاه‌دار خواسته شود که برای هر ملک مورد تهاتر یک قرارداد جداگانه تدوین و ثبت نماید.

این کار موجب می‌شود که در صورتی که مشکل حقوقی در یکی از موارد مورد تهاتر صورت گرفت، در فرایند دادخواست و اعاده‌ی حق، تنها همان مورد مورد بررسی قرار گیرد و ملک دیگر مورد تهاتر از کنش‌های دادگاهی به دور می ماند.

رعایت این موضوع باعث نتیجه گرفتن بهتر و سریع‌تر دادرسی نیز می‌شود.


نمایندگی بیمه ایران تهران تهاتر ,مورد ,مصالح ,است، ,ساختمانی ,می‌شود ,مورد تهاتر ,مصالح ساختمانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نهالستان تخصصی بازاریاب فضای مجازی خاطرات و تجربیات یک هنرمند ساده :)) فروشگاه خدمات مربوط به حمل خودرو و یدک کش کردن انواع وسیله نقلیه پیک من عکاسی کودک نطنز شرح پریشانی