مراکز خدماتی شهر وان



رسـتوران ها و کــافه ها

 با خیال راحت یک روز کامل را برای در ای وی ام در نظر بگیرید و برای صرف وعــده نهار و شام به رستوران ها و کافه ی این مرکز با منوهای ترکی، بین بین المللی و غذاهای ویژه ایتالیایی بروید. فست فود های معروف همچون برگر کینگ Burger King ، رستوران های ایتالیایی مثل اسباروب Sbarrob ، رستوران های بومی مانند مادو Mado ، بورسا کباب اوی Bursa Kebap Evi، اوستا دونرجی Usta Dönerci ، ایکیزلر İkizler و کوفته رامی Köfteci Ramiz در کنار رستوران های بین المللی مانند پاپ آیز Popeyes غذاهای لذیذ و با کیفیتی را ارائه می دهند. همچنین می توانید یک میان وعده سبک را در یکی از کافه های زیبای گلوریا جینز Gloria Jean's ، بیگ یلو تاکسی بنزین Big Yellow Taxi Benzin Cafe ، استار 2000 Star Cafe 2000 و یا وافل استاپ Waffle Stop سفارش دهید.



رستوران های وان در ترکیه

سینماکسیموم Cinemaximum

طبقه بالایی وان ای وی ام در واقع قله هیجان انگیز مرکز است. سینمای چند بعدی که یکی از شعب Cinemaximum در ترکیه است به روز ترین فیلم های روز سینمای جهان و سینمای ترکیه را با کیفیتی بی نظیر به نمایش می گذارد. پس در کنار و صرف غذا، حتما ساعتی را به تماشای فیلم با کیفیت 7 بعدی اختصاص دهید.



سینما

سالن سینــما های این مجــتمع فیــرلم های روز هالیوود را به نمـــایش میگذارد


تور زمینی وان از تبریز رستوران ,سینمای ,مرکز ,مراکز خدماتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر روز بیا مهر سعادت (عرفان قرآنی - گلچین تفسیر صفی، سرودۀ صفیعلی‌شاه، با تلفیقاتی از تفسیر نَسَفی) طبق ترتیب نزول سوره ها انجام پروژه های اکسل rubyhdt28 home واردات مواد شیمیایی-ارائه خدمات آزمایشگاهی میک میک mlm عشق سیاه و سفید